اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 795  |   تعداد بازدیدها: 3333   |   تاریخ درج: پنجشنبه, اسفند 29, 1398

 

14 سایت فروش اینترنتی پشم سنگ برتر ایران در سال 1399

شرکت های تولید کننده پشم سنگ در کشور که به تولید انواع پشم سنگ و فروش اینترنتی پشم سنگ می پردازند به شرح ذیل می باشد که ابتدا نام این شرکت ها که موجبات سربلندی کشور عزیز ایران را فراهم نموده و نیاز های اساسی عایق صوتی و حرارتی پشم سنگ را تامین می نمایند احصا می کنیم و سپس به شرح هر یک می پردازیم.


شرکت های تولید کننده و فروش و عرضه پشم سنگ در کشور که به تولید انواع پشم سنگ و فروش اینترنتی پشم سنگ می پردازند به شرح ذیل می باشد که ابتدا نام این شرکت ها که موجبات سربلندی کشور عزیز ایران را فراهم نموده و نیاز های اساسی عایق صوتی و حرارتی پشم سنگ را تامین می نمایند احصا می کنیم و سپس به شرح هر یک می پردازیم.
چنانچه شرکت یا کارخانه ای در جهت تولید و عرضه اینترنتی پشم سنگ فعالیت می نمایند و در لیست زیر قرار نگرفته اند دوستان عزیز آنها را معرفی نمایند تا در این مقاله درج شود.

شرکت های تولید کننده پشم سنگ در کشور

شرکت های زیر علاوه بر فروش مستقیم، فروش اینترنتی پشم سنگ را نیز انجام می دهند:

  1. شرکت پشم سنگ آریا اصفهان
  2. شرکت پشم سنگ اسپادانا
  3. شرکت پشم سنگ تارابگین
  4. شرکت پشم سنگ اصفهان
  5. شرکت پشم سنگ ایران پارس
  6. شرکت پشم سنگ عایق سپاهان اصفهان
  7. شرکت پشم سنگ پوشینگر
  8. شرکت پشم سنگ و سرباره آسیا
  9. شرکت پشم سنگ جهان عایق پارس
  10. شرکت پشم سنگ آرمان عایق اسپادانا
  11. شركت پشم سنگ ايران
  12. شرکت پشم سنگ ویلا در ویلاشهر
  13. شرکت پشم سنگ و سرباره پارامیس
  14. مرکز فروش پشم سنگ آسام

فروش اینترنتی پشم سنگ

1 - سایت فروش اینترنتی شرکت پشم سنگ آریا:

گروه صنعتی عایق آریا قریب 12 سال است که با در اختیار داشتن کادری مجرب و تجهیزات روز در زمینه تولید انواع عایق های پشم سنگ پتویی با توری گالوانیزه یا استنلس استیل ، عایق های لوله ای پیش ساخته ، تخته ای، لحافی باروکش کاغذ کرافت یا فویل آلومینیوم ، عایق های برودتی از نوع عایق های پلی ایزو سیانورات و ماستیک های FS80 و FS60-90 و همچنین مواد فایر پروف ( پوشش های ضد حریق معدنی) با پایه ورمیکولیت که به عنوان Passive Fire Proof شناخته می شود فعالیت دارد .

شایان ذکر است شرکت پشم سنگ آریا تأمین کننده انواع پشم سنگ در اصفهان و عایق های سرامیکی ، کلسیم سیلیکات،سلولار گلس ، الاستومری ،آجرهای نسوز و کلیه تجهیزات مربوط به عایقکاری می باشد که فروش اینترنتی پشم سنگ هم انجام می دهد.

2 - سایت فروش اینترنتی شرکت پشم سنگ اسپادانا:

شرکت پشم سنگ اسپادانا با هدف تامین نیاز صنایع و همچنین برداشت گامی موثر جهت خودکفایی کشور(در صنعت عایق) فعالیت خود را در زمینه تولید عایق های صوتی و حرارتی در سال 1374 آغاز نمود.
نوآوری منحصر بفرد و ابداع کوره های ذوب توسط موسس و صاحب امتیاز این شرکت "آقای اصغر چله ای " که با سیستم سوخت فسیلی (گازوئیل یا گاز) طراحی گردید، باعث بالا رفتن کیفیت الیاف و بافت تولیدات گردید.
کارخانه پشم سنگ اسپادانا در ابتدای فعالیت خود اقدام به تولید این عایق ها از سرباره کوره بلند ذوب آهن به روش سنتی و ظرفیت محدود، با نام تجاری "پشم سرباره ایران" نمود.
با توجه به نیاز صنعت ساختمان و همچنین صنعت نفت، گاز و پتروشیمی وبا توجه به توسعه و پیشرفت و احداث پروژه های صنایع فوق ونیاز به محصولات با کیفیت بالاتر و کارائی بیشتر،در سال 1378 این شرکت اقدام به راه اندازسی خط تولید جدید و تمام اتوماتیک خود با ظرفیت تولید انبوه نمود که این پروژه از آغاز احداث پنج سال به طول انجامید.
خط جدید با نام پشم سنگ اسپادانا و هدف تولید عایق های صوتی و حرارتی از سنگ های آتش فشانی (باز الت) و با پیشرفته ترین سیستم های روز جهان و توان تولید بسیار بالا راه اندازی گردید.
این شرکت از ابتدای تاسیس، احترام به حقوق مصرف کنندگان و کیفیت در محصولات را سررشته فعالیت خود قرارداده است.پیاده سازی سیستم های مدیریتی و حفاظت از محیط زیست و دریافت گواهینامه های بین المللی ISO 14001:2004 و ISO 29001:2010 و ISO 9001:2015 از افتخارات این شرکت می باشد که اکثر گواهینامه های خود را در سایتی که در آن فروش اینترنتی پشم سنگ را انجام می دهد گذاشته اند.
هم اکنون این شرکت با بالاترین توان تولید دربین رقبا (از لحاظ کمی وکیفی)، محصولات خود را به بازارهای داخلی وخارجی عرضه می نماید و در مسیر جهانی شدن تمام توان خود را به کار گرفته است.

3 - سایت فروش اینترنتی شرکت پشم سنگ تارابگین:

شرکت تارابگین در راستای توسعه صنعتی کشــور و با بهره مندی از ظرفیت های بالقوه میهن عزیزمان در سال 1356 و با سرمایه گذاری بخش دولتی زیر نظر شرکت ملی فولاد ایران توسط شرکت معتبر اتریشی VOEST - ALPINE در قطعـــه زمینــی به مساحت یکصدهزار متر مربع در منطقه صنعتــی ذوب آهن اصفهان احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
این شرکت به عنوان تولید کننده پشم سنگ، سهم عمــده ای را در تولید عایق های صوتی و حرارتی به خود اختصاص داده و در کاهش مصرف و حفاظــت از منابع تجدیـدناپذیــر سوخت های فسیلی نقش بسزایی را ایفا کرده و سهم بالایی را در حفاظت از محیط زیست و کاهش هزینه ها داشته است.
در ســال های اخیر کشور ما در شرایطی قرارداشته که بیشتر از هر زمـان دیگری نیازمنــد به اصلاح الگوی مصرف انرژی و بهینه سازی آن بوده است.
شرکت تارابگین با قدمتی حــدود 4 دهــه و تولید محصولاتــی با کیفیت بسیــار بالا به صورت عملــی در عرصه داخلی و خارجی خدمت می کند.

و در برنامه های استراتژیک این شرکت، توسعه محصولات عایقی در صنایع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشیمی، فولادسازی، نیروگاهی، سیمــان، ساختمانی و ... تعریف شده و با جدیت پیگیری می گردد.
شرکت تارابگین به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در تولید انواع پشم سنگ و عایق های صنعتی ، در مدت حیات خویش ، با استفاده از تجارب و دانش فنی در جهت بهبودسازی مصرف انرژی، در راستای حمایت از سرمایه ای ملی و جلب رضایت مشتریان استانداردهای Iso 9001 , 2008 را اخذ نموده است.

4 - سایت فروش اینترنتی شرکت پشم سنگ اصفهان:

شرکت پشم سنگ اصفهان با هدف ارتقای سطح کیفی محصولات پشم سنگ و همچنین ارائه پشم سنگ واقعی از سنگ بازالت تاسیس و با ظرفیت اسمی 30000 تن سالانه قوی ترین شرکت در خصوص ارائه انواع محصولات پشم سنگ می باشد و فروش اینترنتی پشم سنگ را هم در دستور خود قرار داده است.
این شرکت افتخار دارد که سفارش مشتریان را در کوتاه ترین زمان ممکن و با حد اکثر کیفیت (قابل مقایسه با نمونه های ترک و اروپا) و حتی در برخی موارد بسیار فراتر از کیفیت محصولات خارجی در اختیار آن ها قرار دهد لذا برای تسهیل بیشتر فروش اینترنتی پشم سنگ را سرلوحه خود قرار داده است.

فروش اینترنتی پشم سنگ

5 - سایت فروش اینترنتی شرکت پشم سنگ ایران پارس:

شرکت بازرگانی – تولیدی ایران پارس در سال 1385 فعالیت اصلی خود را از تولید پشم شیشه و پشم سنگ آغاز نمود. این شرکت در حوزه های عایق های حرارتی، عایق های رطوبتی و مصالح ساختمانی فعالیت می نماید.
شرکت بازرگانی – تولیدی ایران پارس بنایه اعلام خود در وب سایت خود با توجه به نیاز بازار در سطح آسیای میانه هم اکنون دارای واحد تولیدی در مساحتی حدود 5000 متر مربع بوده که با پیشرفته ترین تجهیزات اقدام به تولید عایق های حرارتی و عایق های رطوبتی نموده است. و توانسته است سهم بسزایی از این بازار در آسیای میانه را نصیب خود نماید.

6 - سایت فروش اینترنتی شرکت پشم سنگ عایق سپاهان اصفهان:

شرکت صنایع عایق سپاهان در شهریورماه 1382 تاسیس و در آبان ماه 1387 به بهره برداری تجاری رسید.

این شرکت پس از بررسی و تحقیق تیم کارشناسی بر پروژه تولید عایق های صوتی و حرارتی با هدف ذخیره انرژی و جلوگیری از اتلاف آن با تجهیزات مدرن از شرکت گامامکانیکای ایتالیا و با درنظر گرفتن نیاز روزافزون بخش ساختمان و صنعت به این نوع تولیدات، فعالیت خود را آغاز نمود.

ظرفیت تولید سالانه این شرکت بالغ بر 24000 تن پیش بینی شده است که قابلیت تولید همه محصولات در متراژ بالا به صورت همزمان را دارا می باشد. همچنین محصولات این شرکت بدون هیچگونه آلایندگی مطابق استانداردهای زیست محیطی اروپا تولید می گردند.

امروزه آگاهی به محدودیت های انرژی و لزوم بهره گیری مفید از آن و توجه به هزینه قابل ملاحظه تولید سوخت های فسیلی (حامل انرژی)، صنایع را برآن داشته تا راهکارهایی جهت صرفه جویی و جلوگیری از اتلاف آن در نظر گیرند که یکی از این راهکارها بهره گیری از صنایع عایق می باشد.

در این راستا تولیدات متنوعی وجود دارد که عایق پشم سنگ سپاهان نمونه ای از آنها می باشد.
شرکت صنایع عایق سپاهان بزرگترین و مدرن ترین تولید کننده انواع پشم سنگ ، عایق پشم سنگ , عایق حرارتی , عایق صوتی در ایران است که به تولید پشم سنگ تخته ای و پشم سنگ پتویی و عایق پشم سنگ لوله ای و فروش اینترنتی پشم سنگ می پردازد.

فروش اینترنتی پشم سنگ

7 - سایت فروش اینترنتی شرکت پشم سنگ پوشینگر:

شرکت پوشینگر اصفهان با نام تجاری pomic در زمینه تولید مدل های مختلف عایق های صوتی و حرارتی معدنی پشم سنگ فعالیت دارد. این کارخانه در نصف جهان، اصفهان، شهرک صنعتی مورچه خورت احداث گردیده است.
و با توان تولید انواع عایق های پشم سنگ از جمله عایق تخته ای، عایق لحافی، عایق پتویی و عایق لوله ای، تلاش دارد تا با ارائه انواع عایق با کیفیت، نقش بسزایی در بهینه سازی مصرف انرژی داشته باشد.
سرعت عمل بالا در ارائه خدمات از طریق حجم بالای تولید و برنامه ریزی دقیق توسط صنایع عایق های معدنی پوشینگر و فروش اینترنتی پشم سنگ باعث می شود که تحویل کالا در موعد مقرر انجام پذیرد.

قیمت مناسب و در عین حال کیفیت بسیار بالای محصولات تولیدی پوشینگر، دو رکن اساسی و در راس برنامه های این شرکت بوده، و لذا پشم سنگ صنایع عایق های معدنی پوشینگر مورد توجه خاص قرار دارد.

8 - سایت فروش اینترنتی شرکت پشم سنگ و سرباره آسیا:

در راستای خود کفایی کشور اقدام به تولید پشم سنگ و انواع عایقهای صوتی , حرارتی از قبیل: ایزو ترم , ایزو بلانکت (پتویی) , عایق لوله ای (ایزوپایپ) , فونوفلت و عایق تخته ای (پانل) نموده است, که یکی از نیازهای اولیه صنایع مهم کشور ( مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ) می باشد.
این شرکت تولیدات خود را بر اساس استاندارد ASTM ارائه می نماید. در ضمن با استقرار سیستم مدیریتی مبتنی بر استاندارد ۲۰۰۸:ISO 9001 و سرعت عمل در ارائه خدمات از طریق حجم بالای تولید و برنامه ریزی دقیق توسط این شرکت باعث شده که فروش اینترنتی پشم سنگ را اجرا و تحویل کالا در موعد مقرر انجام پذیرد.

پشم سنگ آسیا با اعتقاد به رقابت سالم در عرصه صنعت کشور، دو پارامتر مهم و تاثیرگذار یعنی (قیمت و کیفیت) را در راس برنامه های خود قرار داده است.

لازم بذکر است شرکت پشم سنگ آسیا در لیست منابع خرید (Vendor List) شرکت ملی گاز ایران و شرکت نفت و گاز پارس جنوبی (POGC) ، شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات و مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی (SPEC)، پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران و انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران قرار دارد.

9 - سایت فروش اینترنتی شرکت پشم سنگ جهان عایق پارس:

شرکت جهان پارس فعالیت خود را در سال ۱۳۸۴ با تولید عایق گرم پشم سنگ آغاز نمود و پس از چند سال با راه اندازی خطوط تولیدی مدرن و پیشرفته موفق به تولید انواع عایق های گرم و سرد و پوشش آلومینیوم و لوازم جانبی گردید تا به عنوان جامع ترین تولید کننده عایق های پشم سنگ عایق های صنعتی در ایران را به نام خود ثبت کند.

استفاده از عایق در صنایع با توجه به رشد روز افزون آن که به منظور بهینه‌سازی مصرف انرژی صورت می گیرد صاحبان صنایع را بر آن داشته است تا استفاده از عایق را به صورت یک الزام انجام دهند
تولید محصول با کیفیت و دسترسی رد دسترسی آسان و سهولت در تامین انواع ها عایق به لحاظ وجود تولید خطوط متعدد امتیازی است که این شرکت را نسبت به شرکت‌های همکار متمایز می‌کند.

شرکت جهان عایق پارس با داشتن گواهینامه های بین المللی ایزو 18000 و ایزو ۹۰۰0 و ایزو 14000 و استاندارد ملی ایران و همچنین تاییدیه های متعدد از شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی توانسته است جزء تامین‌کنندگان اصلی عایق ها و متعلقات برای پتروشیمی ها، نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌ها و فازهای مختلف عسلویه و صنعت ساختمان به شمار آید و با جلب رضایت مندی مشتریان خود و با فروش اینترنتی پشم سنگ قدم های محکمی را در رسیدن به اهداف بلند مدت بردارد.

10 - سایت فروش اینترنتی شرکت پشم سنگ آرمان عایق اسپادانا:

شرکت آرمان عایق اسپادانا با هدف خدمتگذاری به صنایع در سال ۱۳۸۹ تاسیس و در جهت کمک به کاهش مصرف سوخت های فسیلی وهمچنین سهیم بودن در اهداف کلان رشد و آبادانی کشور فعالیت خود را آغاز نموده است .

شرکت آرمان عایق اسپادانا سعی داشته تا رفتار تجاری خود را بر اساس صداقت , مسئولیت پذیری کارایی , علاقه به کار و کار آفرینی پایه گذاری و هدف گذاری نماید , همچنین سعی و تلاش خود را بکار گرفته تا با تولید عایق های سرد و گرم , قدمی مثبت در حفاظت از محیط زیست و نیز نقش بسزایی در بهینه سازی مصرف انرژی و نهایتاً امنیت و آرامش را به مشتریان خود ارائه نمایند تا بتوانند و فروش اینترنتی پشم سنگ انجام دهند.
شرکت آرمان عایق اسپادانا علاوه بر تولید عایق سرد و گرم در زمینه تأمین انواع ساپورت های تأسیسات مکانیکی از قبیل هنگر , کلمپ , عایق های الیاف سرامیکی , الاستومری , و نیز کلیه ملزومات عایق کاری شامل تسمه , کلیپس , پیچ , ورق های آلمینیوم و گالوانیزه و همچنین نصب اجرای آن با در اختیار داشتن کادری مجرب فعالیت می نماید.

11 - سایت فروش اینترنتی شركت پشم سنگ ايران:

شركت پشم سنگ ايران ، به عنوان تنها دارنده سيستم مديريت كيفيت مبتني بر استاندارد های ایزو در طراحي، توسعه، توليد و عرضه انواع عايقهاي پشم سنگ با خواص و كاربردهاي مختلف در ايران است كه در مدت ۴۵ سال گذشته تقريبا به همه صنايع كشور خدمت كرده است

و با كسب تجربه و آگاهي همه جانبه اكنون مي‌تواند در كنار تامين احتياجات روبه رشد بازار، در امور اجرايي و مشاوره هم حضوري موثر داشته باشد و براي عايق كاري در طرح‌هاي صنعتي و مسكوني پيشنهادهاي مناسب را ارائه دهد.

يكي از افتخارات شرکت پشم سنگ ایران اين است كه تمامي ماشين آلات در ايران و به دست مهندسين و كاركنان ايراني طراحي و ساخته شده اند.
این شرکت بهترین عایق پشم سنگ را در بین تولیدکنندگان، تولید می کند و فروش اینترنتی پشم سنگ نیز می نماید و دارای گواهینامه های ایزو 9001 و astm و استاندارد ایران می باشد.

12 - سایت فروش اینترنتی شرکت پشم سنگ ویلا در ویلاشهر:

شركت پشم سنگ ويلا يكي از بزرگترين توليد كنندگان عايق پشم سنگ در كشور در سال 1389 تاسيس و اقدام به توليد انواع عايق هاي صوتي حرارتي از قبيل عايق تخته اي (پانل) ,عايق لوله اي (ايزو پايپ), عايق پتويي (ايزو بلانكت ) , عايق لحافي رزين دار (فنوفلت) و پشم خام فله (ايزوترم) نموده است .

اين شركت موفق به اخذاستاندارد Iso 9001:2008 وIso/ TS 29001:2007 و Iso 14001(سيستم مديريت زيست محيطي) گرديده و به عضويت رسمي انجمن سازندگان تجهيزات صنعت نفت ايران و انجمن مديريت كنترل كيفيت ايران درآمده است .
متاسفانه نتوانستیم سایت رسمی این تولید کننده را بدست آوریم.

13 - سایت فروش اینترنتی شرکت پشم سنگ و سرباره پارامیس:

شرکت پشم سنگ و سرباره پارامیس در راستای خود کفایی کشور در سال 1390 تاسیس و اقدام به تولید انواع عایق های صوتی و عایق های حرارتی از قبیل پشم سنگ پتویی (ایزوبلانکت)، پشم سنگ لوله ای (ایزوپایپ) و فنوفلت و پشم سنگ تخته ای (پانل) نموده است.

که یکی از نیاز های اولیه صنایع مهم کشور می باشد. این شرکت تولیدات خود را بر اساس استاندارد ASTM ارائه می نماید.
شرکت پشم سنگ پارامیس تولید کننده عایق های صوتی و حرارتی پشم سنگ دارای نمایندگی فروش پشم سنگ در اصفهان و تعدادی از شهر ها است و به عنوان یکی از فعالان فعالان در زمینه تولید و فروش پشم سنگ به طور مستقیم و فروش اینترنتی پشم سنگ ، فعالیت می کند.

کادر مجرب این شرکت بهره گیری از دانش نوین و تجربه سالها تلاش، مشتری مداری و تولید با کیفیت را لازمه پیشرفت هر صنعتی میداند و در این راستا مصمم هستند تا خدمتی نوین و پایدار را عرضه نمایند.

فروش اینترنتی شرکت پشم سنگ و سرباره پارامیس

14 - سایت فروش اینترنتی مرکز فروش پشم سنگ آسام:

محصولات عایق پشم سنگ حرارتی و صوتی چندین سال است  که با فروش اینترنتی پشم سنگ در کشور عزیزمان شناخته شده است. و از طرف صاحبان صنایع، پس از آشنایی با این محصولات پر کاربرد، مورد استقبال قرار گرفته است.

ولی تعدادی از تولید کنندگان نتوانسته محصولات کاربردی خود را به خوبی معرفی کنند. مرکز فروش اینترنتی پشم سنگ آسام از سال ۱۳۹۷ در جهت شناساندن و معرفی انواع پشم سنگ فعالیت خود را شروع کرده در صدد آمده بهترین محصولات را با کیفیت بالا برای همه صنایع به قیمت مناسب؛ در اختیار بگذارد.
این مرکز اعتقاد دارد مشتریان حرف اول را می زنند. لذا محصولات با کیفیت بالا را برآوردن منویات مشتریان به صورت مستقیم و هم از طریق سایت اینترنتی مرکز فروش پشم سنگ آسام را فروش و عرضه می کند.

اگر تمایل به مشاوره و خرید از این سایت باشید در خدمت هستیم.

فروش انواع پشم سنگ و عایق های حرارتی و صوتی:

مرکز فروش پشم سنگ آسام انواع عایق پشم سنگ زیر را عرضه می نماید:
پشم سنگ ایزوبلانکت (عایق پتویی)
پشم سنگ فنوپانل (عایق تخته ای)
پشم سنگ ایزوپایپ (عایق لوله ای)
پشم سنگ فنوفلت (عایق لحافی)
پشم سنگ ایزوترم (عایق فله ای)

نظر شما چیست؟
با توجه به سوابق و عملکرد این شرکت ها و کارخانه ها تجربه خرید خود را از این شرکت ها و کارخانه و یا فروشگاههای اینترنتی دیگری که در این صفحه پیرامون عملکرد آنها مطالبی نیامده است را در قسمت نظرات با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا شهروندان را در انتخاب فروشگاه فروش اینترنتی پشم سنگ مناسبتر جهت خرید های غیر حضوری بعدی یاری کنیم.


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟