اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 539  |   تعداد بازدیدها: 2642   |   تاریخ درج: شنبه, دي 01, 1397

 

عایق نانو بجای ایزوگام برای مرغداری(حرارتی و رطوبتی)

یک مرغداری که ساختمان دو طبقه دارد طبقه ی بالا یک راهرو دارد و ابعاد آن  یک متر و نیم در ۳۰ متر هست و کف آن را پودر سنگ با سیمان سیاه کشیده شده است قرار بود که برای آب بندیش ایزوگام نصب شود ولی عایق نانو حرارتی، صوتی و رطوبتی را پیشنهاد شد .از شما میخواهم که مرا برای آب بندیش راهنمایی کنید؟


سوال : یک مرغداری که ساختمان دو طبقه دارد طبقه ی بالا یک راهرو دارد و ابعاد آن  یک متر و نیم در ۳۰ متر هست و کف آن را پودر سنگ با سیمان سیاه کشیده شده است قرار بود که برای آب بندیش ایزوگام نصب شود ولی عایق نانو حرارتی، صوتی و رطوبتی بهترین عایق برای مرغداری پیشنهاد شد .از شما میخواهم که مرا برای آب بندیش راهنمایی کنید؟

۱ - در مرحله اول وضعیت بندها بررسی می شود هر چند طبق سوال به عمل آمده فقط سیمان با خاک سنگ کشیده شده است و بند های کرمو و خراب شده کلا خالی می شود.
۲ ـ اگه وضعیت بندها در حدی بود که می شد با نانو بندکشی به صورت دوغابی بسیار شل بندکشی و آب بندی شود. این عمل انجام می شود. در اینجا نیاز به فرز زنی هم نیست
سوال:
راهکارهای کاهش مصرف سوخت و انرژی در مرغداری
حقیقتش قرار بود ایزوگامش کنیم ولی چون دیواره هایش کاه داشت (یعنی خود کاه رو داخل توری مرغی گذاشتند و با لوله ی کاه ها را خیس می کنند و از بیرون باد میزند داخل مرغداری رو خنک می کند) که دو طرف دیوار راهرو پر از کاه است که اگر عایق ایزوگام بشود ممکنه اتش سوزی بشود.

بندی وجود ندارد و کف هم سیمان سیاه با پودر سنگ لیسه ای کشیده شده است لطفا راهنمایی کنید.
پاسخ:
شما می توانید از بین راهکارهای کاهش مصرف سوخت و انرژی در مرغداری از عایق نانویی صوتی و حرارتی و رطوبتی سه کاره استفاده کنید. که هم ضریب الاستیته خوبی دارد و هم مقاوم در مقابل آتش سوزی مقاوم است. و هم آب بندی صددرصد می کند و جوابگوی کار اونجا هم هست.
سوال:
بسیارعالی اگه بخواهیم همین کار را انجام بدهیم باید برای زیر سازی اش چه کاری باید انجام بدهیم.
پاسخ:
نیازی به زیر سازی نیست.
سوال: غیر از این روش میشود با نانو نمایی چند دست فرچه زنی کرد؟ آیاجواب میدهد؟
پاسخ:
اگر با نانو نمایی عایق شود چون سیمان در لرزش ها میترکد باز از ترک ها نم میدهد. ولی عایق ناتویی رطوبتی، صوتی و حرارتی چون منعطف است عالی جواب می دهد.

برای ۵۰ متر چقدر مواد می خواهد؟
پاسخ: هر قوطی ۱۶ کیلویی 2.5 متر مربع با ضخامت یک سانت جواب میدهد.
سوال:
چون محلی که عایق میشود رفت و آمد می شود بعدا مشکل دار نمی شود؟ عایق از بین نمی رود؟
پاسخ:
اگر فقط رفت و آمد باش مشکلی ایجاد نمی شود.
سوال:
برای اجرای عایق بعد از هم زدن مواد باید از ماله برای ماله کشی روی سطح استفاده و اجرا بشود؟درسته؟ و آیا کار دیگری لازم نیست انجام بشود؟ زیر کار لازم نیست نمناک بشود؟
پاسخ:
بلی باید با ماله، ماله کسی شود و کار دیگری هم لازم نیست انجام شود. و محل هم باید خشک باشد.
اینها مهمترین نکات کاربردی در مورد ایزولاسیون حرارتی و رطوبتی و حتی صوتی (عایق بندی)مرغداری ها هست که اگر بکار بسته شود کلا  موجبات راحتی مرغداری ها را فراهم می کند.
برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی های لازم با کارشناسان تماس بگیرید.


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟