اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 792  |   تعداد بازدیدها: 2154   |   تاریخ درج: شنبه, بهمن 19, 1398

 

فروش پشم سنگ نسوز | عرضه مستقیم پشم سنگ در سراسر ایران

امروزه فروش پشم سنگ نسوز به دلیل مقاومت بالایی که در برابر حرارت و آتش سوزی دارد، روز به روز در حال افزایش بوده و به دلیل برخورداری از قیمت مناسب، از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. فروش پشم سنگ نسوز به طور گسترده در کل کشور توسط نمایندگی های شرکت های تولید کننده در حال انجام می باشد.


امروزه فروش پشم سنگ نسوز به دلیل مقاومت بالایی که در برابر حرارت و آتش سوزی دارد، روز به روز در حال افزایش بوده و به دلیل برخورداری از قیمت مناسب، از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. فروش پشم سنگ نسوز به طور گسترده در کل کشور توسط نمایندگی های شرکت های تولید کننده در حال انجام می باشد.
 
منظور از پشم سنگ نسوز چیست؟
پشم سنگ نوعی عایق صوتی و حرارتی بوده که از ماده ای به نام «بازالت» تولید می شود. بازالت یکی از انواع سنگ های آذرین به شمار می رود که از بازمانده فعالیت های آتشفشان ها به دست می آید.فرایند تولید پشم سنگ به این صورت است که بازالت را در دمای هزار و پانصد درجه سانتی گراد حرارت داده و ذوب می کنند و با کمک تکنیک های خاصی آن را به شکل الیاف بسیار ریزی که دارای قطری میکرونی هستند، در می آورند.لازم به ذکر است که 97 درصد از الیاف پشم سنگ، متشکل از بازالت بوده و باقی مانده آن را رزین و روغن های مورد نیاز برای فرم دهی الیاف تشکیل می دهد.
 
پشم سنگ نسوز، امروزه کاربرد بسیار زیادی در ساخت ساندویچ پانل ها دارد. پشم سنگ ها کاربرد های زیاد دیگری نیز دارند که با توجه به کاربردشان به انواع گوناگونی تقسیم بندی می شوند که در ادامه این مقاله با انواع پشم سنگ نسوز بیشتر آشنا خواهید شد.
 
ویژگی های پشم سنگ نسوز
پشم سنگ نسوز، همانطور که از عنوانش مشخص است در نقش یک عایق حرارتی عمل می کند و باعث می شود که میزان آتش سوزی در ساختمان کاهش یابد. مقاومت حرارتی پشم سنگ های نسوز به اندازه ای بوده که می تواند دماهای بالاتر از نهصد درجه سانتی گراد را نیز تحمل کند. این بدان معنا است که عایق های حرارتی موجود در پشم سنگ این قابلیت را دارند که در دماهای نزدیک به نهصد درجه سانتی گراد در یک دوره زمانی مشخص از پخش آتش جلوگیری کنند.
 
پشم سنگ ها تا چهار ساعت در برابر آتش سوزی از خود مقاومت نشان می دهند و هیچ دود سمی را در طی این مدت از خود تولید نمی کنند. از این رو فروش پشم سنگ نسوز امروزه به عنوان عایق حرارتی ساختمان ها به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است.
 
عوامل موثر در ارزش گذاری فروش پشم سنگ نسوز در کشور
عوامل زیادی بر قیمت فروش پشم سنگ نسوز اثر می گذارد که بیشتر آنها مربوط به مشخصات فنی پشم سنگ می باشند.
 
از عوامل موثر بر قیمت پشم سنگ نسوز می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
کیفیت پشم سنگ: بدون شک کیفیت هر محصول اولین و مهمترین فاکتور موثر بر تعیین قیمت آن به شمار می رود. پشم سنگ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و وجود پشم سنگ هایی با کیفیت های متنوع باعث تفاوت قیمت آنها شده است.
 
نوع پشم سنگ نسوز: پشم سنگ ها انواع گوناگونی دارند که هر کدام از آنها قیمت متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. نوع پشم سنگ با توجه به نوع کاربردی که دارد، مشخص می شود. اولین نوع پشم سنگ، پشم سنگ تخته ای فنوپانل بوده که وظیفه اصلی آن عایق کردن ساختمان ها و دیوارها بوده و بیشتر برای این منظور به کار برده می شود. پشم سنگ لوله ای و یا همان پشم سنگ ایزوپایپ، نوع دیگری از پشم سنگ بوده که به شکل لوله و با قطر داخلی مشخصی طراحی و تولید می شود. فروش پشم سنگ نسوز لوله ای، بیشتر به منظور عایق کردن لوله های مورد استفاده در صنایع گاز و پتروشیمی صورت می گیرد. یکی دیگر از پشم سنگ های موجود، پشم سنگ ایزوترم می باشد که به صورت کیسه ای تولید و در صنایع ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. پشم سنگ فنوفلت و یا پشم سنگ لحافی به منظور عایق کردن سقف های تجاری و با روکش های گوناگون تولید می شوند. پشم سنگ ایزوبلانکت یا پشم سنگ پتویی نوع دیگری از پشم های سنگهای موجود در بازار بوده که در صنایعی که دماهای بالایی تولید می کنند به منظور جلوگیری از اتلاف گرما به کار برده می شوند. آخرین نوع پشم سنگ هم، پشم سنگ فله بوده که در صنایع گوناگون در نقش عایق صوتی و حرارتی عمل می کند.با توجه به انواع گفته شده، در خرید و فروش پشم سنگ نسوز شاهد قیمت های متنوعی خواهید بود.
دانسیته (وزن) پشم سنگ: برای تعیین وزن پشم سنگ از معیاری با عنوان دانسیته که واحد آن کیلوگرم بر متر مکعب است، استفاده می شود که این عامل نیز بر قیمت فروش پشم سنگ نسوز اثر می گذارد.
ضخامت پشم سنگ: ضخامت پشم سنگ نیز یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت پشم سنگ می باشد.
میزان جذب صوت: هرچه قدر که یک پشم سنگ، قدرت جذب صوت بیشتری داشته باشد، قیمت آن نیز به مراتب بیشتر خواهد بود و آن پشم سنگ از ارزش بیشتری برخوردار می باشد.
توزیع کنندگان برتر پشم سنگ نسوز در کشور
از تولید کنندگان و توزیع کنندگان برتر پشم سنگ نسوز می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
1. شرکت پشم سنگ آسیا: این شرکت در زمینه تولید عایق حرارتی تخته ای، ایزوترم و لوله ای نسبت به سایر پشم سنگ ها موفقیت بسیار زیادی را نسبت به سایر رقبای خود کسب کرده است. این شرکت برای توزیع هرچه بهتر محصولات خود، بسته بندی های زیبا و مناسبی را برای آنها در نظر گرفته است.
2. شرکت صنایع عایق سپاهان: شرکت عایق کاری سپاهان به منظور بالا بردن کیفیت کالاهای خود از کادری مجرب و متخصص استفاده کرده است که حضور این تیم سبب شده است، تولید عایق های حرارتی با کمترین میزان اتلاف انرژِی انجام شود.
3. شرکت پشم سنگ اسپانا: این شرکت تولید خود را از پشم سنگ های فنو پانل، ایزوترم و ایزوپایپ شروع کرد و با تبدیل منابع سنگ بازالت به انواع پشم سنگ، موفق شده است که بهترین عایق ها را به منظور صرفه جویی در انرژِی تولید کند. این شرکت، با فروش پشم سنگ نسوز ارزان و مقرون به صرفه شهرت پیدا کرده است.
 
فروشندگان پشم سنگ نسوز در سراسر ایران
فروشندگان پشم سنگ نسوز و سایر عایق های حرارتی در سراسر کشور نمایندگی های زیادی دارند تا هر کس بتواند در شهر محل سکونت خود، پشم سنگ مورد نیاز خود را تهیه کند. این موضوع برای پیمانکاران مزیت زیادی دارد، چرا که خرید پشم سنگ نسوز در همان شهری که در حال انجام پروژه هستند باعث کاهش هزینه های حمل و نقل پشم سنگ های خریداری شده می شود و هزینه های کلی پروژه را نیز کاهش می دهد.
 
معتبرترین مراکز فروش پشم سنگ نسوز در کشور
به شما توصیه می کنیم که برای خرید پشم سنگ های نسوز با کیفیت، حتماً به سراغ مراکز فروش عایق معتبر و شناخته شده بروید که مطمئن هستید، محصولی با جنس مرغوب و با کیفیت عرضه می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟