اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 738  |   تعداد بازدیدها: 2465   |   تاریخ درج: جمعه, آبان 24, 1398

 

خرید پشم سنگ اکوستیک، صادرات آن به سایر کشورها

خرید پشم سنگ اکوستیک، جهت چه هدفی انجام می شود؟ پشم سنگ اکوستیک چیست و چه خصوصیات یا مزایایی دارد؟ چه دلیلی دارد که ما به دنبال خرید پشم سنگ اکوستیک باشیم؟


خرید پشم سنگ اکوستیک، جهت چه هدفی انجام می شود؟ پشم سنگ اکوستیک چیست و چه خصوصیات یا مزایایی دارد؟ چه دلیلی دارد که ما به دنبال خرید پشم سنگ اکوستیک باشیم؟ با خرید پشم سنگ اکوستیک چه چیزهایی عاید ما می شود که بتوان خرید آن را توجیه کرد؟ در پاسخ به این سوالات بهترین کار این است که با پشم سنگ اکوستیک آشنا شویم. وقتی بدانیم پشم سنگ اکوستیک چیست، به جواب تمامی این سوالات خواهیم رسید.

خرید پشم سنگ اکوستیک، صادرات آن به سایر کشورها

با خرید پشم سنگ اکوستیک، علاوه بر صرفه جویی مالی، در محیطی آرام، بدون آلودگی صوتی و در دمایی معتدل، نه گرم و نه سرد، در منزل خود آرامش را تجربه کنید

خرید پشم سنگ اکوستیک ارزان

خرید پشم سنگ اکوستیک، جهت چه منظوری انجام می شود؟ اصلاً پشم سنگ اکوستیک چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ چه دلیلی دارد که ما به دنبال خرید پشم سنگ اکوستیک باشیم؟ با خرید پشم سنگ اکوستیک به چه چیزهایی دست پیدا می کنیم؟ در پاسخ به این سوالات بهترین کار این است که با پشم سنگ اکوستیک آشنا شویم. وقتی بدانیم پشم سنگ اکوستیک چیست، به جواب تمامی این سوالات خواهیم رسید. چراکه نمی توانیم منکر این واقعیت شویم که هر چیزی به کاری می آید و این که هر چیزی که تولید، خرید و فروش می شود، حتماً یک کاربرد یا کارآیی خاصی دارد. بنابراین دلیل خرید پشم سنگ اکوستیک مشخص می شود؟
اکوستیک یک صفت است. در مورد این که اکوستیک به چه معنایی است و به چه دلیلی به عنوان صفت پشم سنگ استفاده می شود، توضیح می دهیم. همان طور که احساس می کنید، در حال رسیدن به جواب سوال هایمان هستیم. این که علت خرید پشم سنگ اکوستیک چیست، به زودی مشخص می شود.
پشم سنگ یا Rock Wool نوعی عایق است. یک نوع عایق حرارتی می باشد. یعنی این متریال، یعنی پشم سنگ، حرارت را از خود عبور نمی دهد. به این معنا که اگر تمام دیوارهای خانۀ شما از پشم سنگ ساخته شود، در زمستان، گرمای موجود در خانۀ شما از دیوارهای خانه، که از پشم سنگ ساخته شده اند، عبور نکرده و همچنین سرما نیز نمی تواند از بیرون به داخل خانۀ شما نفوذ کند. کم کم می توان حدس زد که علت خرید پشم سنگ اکوستیک چیست. اما پشم سنگ از نوعی الیاف معدنی به قطر چهار الی نه میکرون و طول 5 تا 85 میلی متر تشکیل شده است. به همین خاطر به پشم سنگ Mineral Wool نیز گفته می شود. اکوستیک به معنای عایق صوتی می باشد. یعنی متریالی که اکوستیک است، صوت را جذب کرده و اجازۀ عبور صوت را نمی دهد.
 
خرید پشم سنگ اکوستیک، صادرات آن به سایر کشورها
 
خرید پشم سنگ اکوستیک، در واقع یعنی خرید متریالی که هم عایق حرارتی است و هم عایق صوتی. در خرید پشم سنگ اکوستیک، به خاطر داشته باشید که عایق ها دارای ویژگی های خاصی هستند. به عنوان مثال، مقاومت دمایی یا حرارتی بالایی دارند و همچنین اشتعال پذیر نیز نیستند. یعنی شما با خرید پشم سنگ اکوستیک، متریالی را خریده اید که آتش نمی گیرد. بنابراین خرید پشم سنگ اکوستیک، یعنی خرید یک عایق حرارتی و صوتی ضد آتش خریده اید. دیگر ویژگی های پشم سنگ اکوستیک به قرار زیر است:
  1. غیر سمی است
  2. با محیط زیست سازگاری دارد و قابلیت بازیابی دارد
  3. به لحاظ فیزیکی، شیمیایی و ابعادی( یعنی سایز و اندازه) دارای ثبات است و تغییری نمی کند.
  4. سبک است
  5. مقاوم در مقابل رشد انواع آفت، باکتری، قارچ و حشرات موذی می باشد.
  6. در مقایسه با انواع عایق های دیگر، مانند عایق های پلیمری، الاستومری و فوم های مختلف، بسیار ارزان تر می باشد.
  7. به راحتی و به سادگی نصب می شود
شاید مهم ترین ویژگی پشم سنگ اکوستیک، صرفۀ مالی و اقتصادی آن باشد. حتماً همین طور است. به خاطر این که، بسیاری از عایق های دیگر نیز، ویژگی هایی مشابه با پشم سنگ اکوستیک دارند ولی خب به لحاظ قیمت، خیلی گران تر از پشم سنگ اکوستیک هستند.
خرید پشم سنگ اکوستیک، حالا برای شما خیلی راحت تر است. مزیت برتر پشم سنگ اکوستیک همین ارزان تر بودن در مقایسه با دیگر عایق ها می باشد. بنابراین، شما با خرید پشم سنگ اکوستیک، نه تنها یکی از بهترین  و با کیفیت ترین متریال های عایق صوتی – حرارتی را تهیه کرده اید، بلکه ارزان ترین آن ها را نیز خریداری کرده اید.

صادرات پشم سنگ اکوستیک به دیگر کشورها

برخی از تولید کنندگان پشم سنگ اکوستیک، علاوه بر توزیع این متریال ارزشمند در سرتاسر ایران، پشم سنگ اکوستیک را به کشورهای دیگری صادر نیز می کنند. بدیهی است از این طریق ارز وارد کشور شده و به لحاظ اقتصادی، یک کالای مفید به حساب می آید. از کشورهایی که خرید پشم سنگ اکوستیک را از برخی تأمین کنندگان داخلی تهیه می کنند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
انگلستان، عربستان سعودی، اردن، آذربایجان، کامبوج، ترکیه، جمهوری چک، قطر و رومانی

خرید پشم سنگ اکوستیک، صادرات آن به سایر کشورها

فروش ویژۀ پشم سنگ اکوستیک 

خرید پشم سنگ اکوستیک، تحت برخی شرایط، هم برای فروشنده و هم خریدار، دارای مزایای خاصی می باشد. این اتفاق زمانی رخ می دهد که هر دو طرف از معامله ای که برقرار می کنند راضی بوده و از آن سود ببرند. در خرید پشم سنگ اکوستیک، معامله طوری اجرا می شود که می توان به آن، عنوان فروش ویژۀ پشم سنگ اکوستیک را داد. این خرید پشم سنگ اکوستیک، نوعی فروش ویژه است؛ به خاطر این که هم فروشنده به لحاظ مالی یا حتی غیر مالی منفعت کسب می کند و هم این خریدار است که می تواند صاحب منافعی از جمله خرید ارزان یا امتیازهایی شود که در فروش های معمولی این اتفاق نمی افتد.
در خرید پشم سنگ اکوستیک، اگر فروش حالت ویژه داشته باشد، خریدار می توانند از تمامی مزایای خرید پشم سنگ اکوستیک، بهره مند شود یا حتی علاوه بر آن از مزایای دیگری که فروشنده به شکل های مختلف، به دلیل فروش، به خریدار اعطا می کند، بهره مند شود. اما مزایای خرید پشم سنگ اکوستیک در حالت عادی چیست؟ به مهم ترین مزایای پشم سنگ اکوستیک اشاره می کنیم:
  • پشم سنگ اکوستیک یک متریال عایق است. بنابراین هدایت الکتریکی و حرارتی ندارد
  • پشم سنگ اکوستیک را می توان به راحتی در ابعاد مختلفی برش داده و استفاده کرد.
  • این متریال هیچ ضرری برای انسان ندارد، و بر خلاف یک سری متریال های مشابه ضدآلرژی است
  • پشم سنگ مانع رشد باکتری، قارچ و حشرات موذی می شود
  • پشم سنگ اکوستیک بسیار سبک است و هیچ نوع بار یا نیرویی بر ساختمان اعمال نمی کند
  • پشم سنگ ضد آتش است و حتی هنگام آتش سوزی هیچ گونه دودی نیز ایجاد نمی کند.
  • این متریال حاوی هیچ گونه مواد شیمیایی نیست. طوری که بعضی ها به آن، مادۀ دوست دار طبیعت می گویند.
  • طول عمر مفید و پایداری پشم سنگ اکوستیک بسیار بالا است و مواد شیمیایی هیچ گونه اثری بر آن نمی گذارند

راه های نگهداری انواع پشم سنگ

در خرید پشم سنگ اکوستیک باید به این مورد مهم اشاره کرد که نگهداری این متریال نیز دارای اهمیت است. از آن جایی که پشم سنگ اکوستیک قابلیت جذب آب را دارد، طبیعتاً نباید در معرض آب یا باران یا در محل های مرطوب نگهداری شود. چرا که در صورت جذب آب، علاوه بر سنگین شدن، به سختی خشک شده و قابل استفاده در ساختمان سازی نیست. این متریال به قدری قدرت نگهداری آب را دارد که می توان گفت علت جذب آب، شکل الیافی پشم سنگ اکوستیک به صورتی بافتی سبک و یکنواختی و همگنی آن در متراکم بودن است که به آن، چنین قابلیتی بخشیده است. در این حالت پشم سنگ اکوستیک به شکل اسفنج مانند بوده که اگر تخلخل هوایی خوبی داشته باشد، با محیط زیست سازگار است. بنابراین، در مقولۀ خرید پشم سنگ اکوستیک لازم است به این موضوع نیز اشاره کنیم که درست است که، این متریال باید در جای خشکی نگه داشته شود ولی به خاطر قابلیت بالای جذب آب، از آن می توان در پرورش گیاهان در سیستم هیدرویونیک بهره برد.
در پایان در مبحث خرید پشم سنگ اکوستیک باید اشاره کرد که این متریال به شکل های مختلفی خریداری و فروخته می شود. پشم سنگ اکوستیک نصف قیمت، پشم سنگ اکوستیک دست دو، خرید آنلاین پشم سنگ اکوستیک که معمولاً گروه تأمین کنندۀ پشم سنگ اکوستیک، در ایجاد این حالت های مختلف نقش دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟