اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 695  |   تعداد بازدیدها: 2877   |   تاریخ درج: جمعه, شهريور 22, 1398

 

پشم سنگ رولی با روکش آلومینیوم | پرفروش ترین های این محصول

پشم سنگ رولی با روکش آلومینیوم با داشتن برخی از ویژگی های منحصر و همچنین روکش آلومینیومی در بسیاری از شرایط آب و هوایی بدون هیچ گونه نگرانی مورد استفاده قرار می گیرد . این محصولات بطور عمده و خرده فروخته می شود و مورد درخواست خریدار قرار می گیرد . 


پشم سنگ رولی با روکش آلومینیوم با داشتن برخی از ویژگی های منحصر و همچنین روکش آلومینیومی در بسیاری از شرایط آب و هوایی بدون هیچ گونه نگرانی مورد استفاده قرار می گیرد . این محصولات بطور عمده و خرده فروخته می شود و مورد درخواست خریدار قرار می گیرد . 

بیشترین فروش پشم سنگ مربوط به چه مدلی می باشد؟

پشم سنگ ها با توجه به مزایای فوق العاده ای که دارند توانسته اند جایگزین خوبی بین سایر عایق ها داشته باشند البته دارای برخی از معایب نیز هستند .
هر کدام از انواع پشم سنگ ها دارای جایگاه ویژه ای در بازار است و شرایط موجود خریدار را مجبور می سازد  که  انتخابی بین انواع پشم سنگ ها انجام دهد .
امروزه بازار فروش انواع پشم سنگ ها رونق کافی دارد . زیرا این نوع محصولات قیمت مطلوبتری نیز دارند. البته شرایط استفاده ی آن ها می تواند خریدار را به انتخاب یک نوع پشم سنگ ویژه مجبور کند .
به عنوان مثال در دمای بالا استفاده از پشم سنگ لحافی یا پشم سنگ رولی با روکش آلومینیوم  هیچ گونه کارایی نخواهد داشت ولی در عوض پشم سنگ توری دار به ویژه پشم سنگ پتوی توری دار به راحتی در دماهای بالای کاربرد دارد .
تولیدکننده گان این محصولات را با تجهیزات کامل آکوستیک پشم سنگ در اختیار خریدار قرار می دهند .
نحوه اجرای عایق پشم سنگ آسان است و این امر سبب شده است که هزینه های نصب آن نیز کمتر باشد.

پشم سنگ رولی با روکش آلومینیوم | پرفروش ترین های این محصول

بازار بزرگ فروش پشم سنگ رولی با روکش آلومینیوم در کشور

پشم سنگ رولی با روکش آلومینیوم نوعی از پشم سنگ می باشد که در تهیه ی آن از پوشش آلومینیومی استفاده شده است. تولید کننده های بسیاری انواع پشم سنگ ها به ویژه پشم سنگ رولی با روکش آلومینیوم را به طور عمده به فروش می رسانند از مهمترین آنها می توان به شرکت پشم سنگ پوشینگر اشاره کرد .
شما می توانید این محصولات را از شرکت های تولید کننده ی پشم سنگ به طور مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید .
کیفیت بسیار بالایی در تولید این محصولات در نظر گرفته می شود . به همین دلیل بورس پشم سنگ در بازار بسیار رونق دارد.
 
در این بخش از مقاله سعی بر آن داریم به طور کلی در مورد موارد استفاده ی پشم سنگ رولی با روکش آلومینیوم اطلاعات کلی را در اختیار شما قرار دهیم . شما میتوانید این محصول را در بهترین کیفیت از مرکز فروش پشم سنگ آسام خریداری کنید .
 
پشم سنگ رولی با روکش آلومینیوم در اندازه های مختلف تهیه ی می شود که برای عایق بندی در محیط های مختلف مناسب باشد 

پشم سنگ رولی با روکش آلومینیوم | پرفروش ترین های این محصول

موارد استفاده پشم سنگ رولی با روکش آلومینیومی

از کاربرد های اصلی پشم سنگ رولی با روکش آلومینیومی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. لوله‌های آب گرم و سرد
  2. کانال‌های تهویه
  3. برج‌های خنک کننده پتروشیمی‌ها
  4. کانال‌های گردش هوا
  5. سطوح زیر شیروانی
به دلیل رول بودن آن محصولات به آسانی می توان از آن ها در انواع لوله ها استفاده کرد .
لوله های پوشش داده شده با این محصولات در برابر شرایط های مختلف آب و هوایی مقاومت بالایی خواهند داشت به همین دلیل از آن ها در صنایع مسکونی و کارخانه های صنعتی به طور جدی استفاده می شود .
. بهترین شرایط برای استفاده از این محصول دماهای پایین است .
 
از مهمترین مزیت های این نوع پشم سنگ ها می توان به پوشش آلومینیومی بر روی آن اشاره کرد زیرا این امر سبب شده است که پشم سنگ رولی با روکش آلومینیوم در برابر رطوبت مقاومت نسبی داشته باشد و از آن بتوان در هرگونه شرایط آب و هوایی استفاده کرد .

پشم سنگ رولی با روکش آلومینیوم | پرفروش ترین های این محصول

نمایندگی پخش پشم سنگ رولی با روکش آلومینیومی در کشور

استفاده از انواع پشم سنگ ها از جمله پشم سنگ رولی با روکش آلومینیومی زمانی که به عنوان عایق حرارت به کار می رود به طور جدی از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند .به همین دلیل در سال های اخیر نیز تولید عرضه ی این محصولات در بازار از توجهی بالا برخوردار بوده است . تولیدکننده های مختلفی نمایندگی پخش پشم سنگ رولی با روکش آلومینیومی را در کشور را دارند .
 
پشم سنگ رولی با روکش آلومینیومی معمولا در چگالی های 30 ، 40 ، 50 تهیه می شود ضخامت این محصول نیز می تواند بر اساس سفارش یاد شده تغییر داده شود.
به طور کلی  پشم سنگ رولی با روکش آلومینیومی را در ضخامت 5 سانتی متر و طول 10 متر و عرض 1 متر و 20 سانت به فروش می رسانند .
مقاومت آنها در برابر آتش سبب شده است که از آن ها بدون هیچ گونه نگرانی در محیط های مختلف استفاده شود.
ضمنا پشم سنگ رولی با روکش آلومینیومی با اسم تجاری پشم سنگ فنوفلت به فروش می رسد و نسبت به مزایایی که دارد قیمت مناسب تری را به مشتری پیشنهاد می دهد و یکی از بهترین نوع پشم سنگ در دماهای پایین است . 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟