اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 656  |   تعداد بازدیدها: 1941   |   تاریخ درج: جمعه, تير 14, 1398

 

لیست قیمت پشم سنگ عایق صوتی

قیمت پشم سنگ عایق صوتی که بسیار مفید و عالی بوده است را می توانید از طریق منابع خبری مربوط به این نوع عایق به دست آوردید! این عایق مزایای خیلی خوبی به همراه دارد.


قیمت پشم سنگ عایق صوتی که بسیار مفید و عالی بوده است را می توانید از طریق منابع خبری مربوط به این نوع عایق به دست آوردید! این عایق مزایای خیلی خوبی به همراه دارد.
پشم سنگ برای عایق صوتی می تواند مناسب ترین انتخاب باشد. انواع مختلفی از این پسم سنگ ها تولید می شود که هر کدام لایه های مختلفی دارند. 
اگر در یک محلی تقریبا آرام زندگی می کنید می توانید لایه های کمتر این پشم سنگ ها را مورد استفاده قرار دهید. تا شما را در برابر آلودگی های صوتی محافظت نماید. 
قیمت پشم سنگ عایق صوتی با توجه به اینکه کیفیت فوق العاده ای داشته و به شدت میزان صدا را کم می کند، اما با این حال در برابر عایق های دیگر ارزان تر است و برای مصارف شما از دیگر عایق ها بهتر است.

پشم سنگ برای عایق صوتی با بازدهی بالا

عایق پشم سنگ جذب صوت بازدهی بالایی دارد. از این رو شما می توانید با استفاده از این پشم سنگ ها هر گونه آلودگی صوتی را از محل سکونت و قرار گیری خود دور نمایید. 

هر پشم سنگی که تولید می شود بسته به تعداد لایه هایی که در آن به کار رفته است می تواند عایق بهتری برای صوت باشد. مثلا پشم سنگ هایی که دارای 7 لایه هستند مسلما نسبت به 3 لایه ها دارای عایق پشم سنگ جذب صوت بازدهی بالایی دارند. 

از این رو هر زمان اقدام به خرید پشم سنگ می نمایید، متناسب با محل مورد نظر خود، حتما به میزان لایه های این پشم سنگ ها دقت نمایید.

عایق صوتی پشم سنگ برای عایق بندی آکوستیکی

علم آکوستیک که به کنترل صوت می پردازد، به شما کمک می کند تا بدانید پشم سنگ برای عایق صوتی بسیار مفید است.

شما می توانید با استفاده از کیفیت صوتی که در محیط زندگی خود دارید اقدام به خرید پشم سنگ مناسب نمایید. این پشم سنگ ها می تواند شما را در برابر هرگونه صوتی عایق نمایند.

زمانی که در نزدیکی محیط های شلوغی زندگی می کنید و آلودگی صوتی بیش از اندازه شما را آزار می دهد، استفاده از پشم سنگ برای عایق صوتی می تواند تاثیر گذار باشد.

تصور کنید منزلتان و یا محل کارتان در نزدیکی پارک قرار دارد، مسلما آلودگی صوتی همیشه برای شما وجود خواهد داشت. از این رو عایق صوتی پشم سنگ برای عایق بندی آکوستیکی مناسب می باشد.

لیست قیمت پشم سنگ عایق صوتی

عایق صوتی پشم سنگ پتویی

پشم سنگ پتویی یکی از مدل های تولیدی از پشم سنگ ها می باشد. این پشم سنگ ها دارای ضخامت بالایی بوده و چند لایه هستند. می توانید از پشم سنگ های پتویی به عنوان یکی از بهترین پشم سنگ برای عایق صوتی یاد کنیم. 

معمولا از این پشم سنگ ها در مصارف پتروشیمی، نفت و گاز، دیگ های بخار، توربین ها و ... استفاده می شود. اگر هر کدام از این محل ها دچار حریق شوند می توانیم به صراحت بیان کنیم که زمان طولانی طول می کشد تا ساختمان ها یا توربین ها آتش بگیرند. زیرا این پشم سنگ ها به دلیل داشتن لایه های متعدد در برابر حریق مقاوم هستند.

از طرف دیگر این پشم سنگ ها می توانند به راحتی قدرت صوتی بالایی را در خود حفظ نمایند.  عایق صوتی پشم سنگ پتویی باعث می شود صدای کمی از همه ی این مصارف صنعتی و پتروشیمی به بیرون منتقل می شود. 

قیمت پشم سنگ عایق صوتی

قیمت پشم سنگ عایق صوتی طبق آخرین اطلاعات و اخبار منابع، ارزانتر از دیگر عایق ها شناخته شده است. به همین جهت شما لازم نیست بیش از اندازه نگران قیمت آن باشید! چرا که هر اندازه هم که قیمتش باشد، باز هم در برابر عایق های دیگر ارزانتر است.

فروش پشم سنگ عایق صوتی

پشم سنگ را می توانید از مراکز فروش و نمایندگی های مربوط به این محصول تهیه نمایید. اگر در دسته صاحبین فروشگاه فروش عایق و مصالح قرار می گیرید، پیشنهاد می کنیم مستقیماً از خود تولیدی پشم سنگ، این محصول را تهیه کنید تا از پرداخت هزینه واسطه معاف شوید.

فروش پشم سنگ برای عایق صوتی

همه می دانیم که در شهرهای بزرگ آلودگی صوتی به شدت زیاد است. از هر طرف صداهایی به گوش می رسد که می تواند آرامش را از شما بگیرد. ما با فروش پشم سنگ برای عایق صوتی این مشکل را حل کرده ایم. 

پشم سنگ به دلیل داشتن لایه های بسیار زیاد می تواند عایق صوتی فوق العاده ای باشد. شما می توانید با استفاده از این پشم سنگ ها در ساختمان های مسکونی، صنایع و پتروشیمی مورد استفاده قرار دهید.

پشم سنگ برای عایق صوتی معادل 50 تا 250 دسی بل مناسب است و هر چه قدر ضخامت آنها بیشتر شود قدرت عایق نمودن صوتی بیشتری خواهند داشت. فروش پشم سنگ برای عایق صوتی در سایت پشم سنگ آسام ارائه می گردد.

لیست قیمت پشم سنگ عایق صوتی

کارشناسان پشم سنگ عایق صوتی

کارشناسان عایق پشم سنگ صوتی باید بدانند که هموراه باید اطلاعات کاملی از محصولات را به مشتریان ارائه دهند. آنها باید ویژگی های مثبت محصول را به او بگویند و اگر ویژگی منفی هم داشت، به مشتری گوشزد کنند.
 
کارشناسان فروش پشم سنگ عایق صوتی از آنجا که در زمینه فروش محصولات ایمنی ساختمان هستند، پس باید دارای ویژگی های زیر باشند:
  1. ارائه لیست قیمت کامل محصولات به مشتری
  2. تذکر نقاط منفی محصول در جهت کاهش ایمنی ساختمان به مشتری
  3. ذکر کامل ویژگی های محصول به مشتری
  4. در نظر گرفته خواسته مشتری و ارائه محصول مرتبط به او
اگر یک کارشناس فروش این ویژگی ها را داشته باشد، می توان گفت مرکز فروشی که این فرد در آن مشغول به کار است، از سود فوق العاده ای بهره مند می شود.
 
در واقع این کارشناسان فروش هستند که مهمترین قسمت ماجرا یعنی ارائه محصول به مشتری را بر عهده می گیرند!
 
شما نیز اگر به یک مرکز فروش مراجعه می کنید، توجه کنید که به سراغ کارشناسی بروید که دارای این ویژگی ها می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟