اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 639  |   تعداد بازدیدها: 2636   |   تاریخ درج: جمعه, ارديبهشت 27, 1398

 

فروش پشم سنگ ایزوبلانکت (عایق پتویی رولی دوخته شده)

پشم سنگ ایزوبلانکت چیست؟ ایزوبلانکت در چه ضخامت و دانسیته ای تولید می شود؟  چه مشکل صنایع را حل می کند و فروش پشم سنگ ایزوبلانکت در چه مراکزی انجام می شود.


پشم سنگ ایزوبلانکت چیست؟ ایزوبلانکت در چه ضخامت و دانسیته ای تولید می شود؟  چه مشکل صنایع را حل می کند و فروش پشم سنگ ایزوبلانکت در چه مراکزی انجام می شود.

عایق پشم سنگ ایزوبلانکت

عایق پشم سنگ ایزوبلانکت، عایق پشم سنگ رولی دوخته شده به توری های چند ضلعی است با دوخته شدن پشم سنگ بدون رزین به توری تولید می شود و با دوخته شدن پشم سنگ به حالت متراکم در می آید و موجب افزایش تحمل در برابر حرارت تا 900 درجه سانتیگراد می شود.

فروش عایق پشم سنگ ایزوبلانکت پتویی

انواع عایق پشم سنگ ایزو بلانکت

انواع عایق پشم سنگ ایزو بلانکت و رولی در انواع مختلف از لحاظ دانسیته ها و ضخامت های متنوع تولید می گردد. لازم به توضیح است که این عایق در بازار با عناوین مختلف شناخته شده است که عبارتند از:

  • ایزوبلانکت
  • پشم سنگ رولی پتویی
  • پشم سنگ پتویی
  • عایق پتویی
  • عایق پشم سنگ یک طرف توری
  • عایق پشم سنگ دو طرف توری
  • عایق پشم سنگ توری دار گالوانیزه
  • پشم سنگ لحافی دوخته شده
  • عایق های پتوئی پشم سنگ

نکته دیگر اینکه ایزوبلانکت پتویی با روکش فویلدار آلومینیمی و یک طرف توری یا دو طرف توری هم قابل تولید است که این نوع ایزوبلانکت معمولا بنابه سفارش مشتریان خاص درخواست می شود.

حالا سوال این است که چرا ایزوبلانکت  پتویی در دانسیته های مختلف و با ضخامت متنوع ساخته می شود؟

پاسخ اینست که صنایع گوناگونی که در اقصی نقاط کشور وجود دارد و هر یک از صنایع دستگاههای دارد که برای تولید محصولات خود مجبور است حرارتی را از خود بروز دهد و این حرارت ها از کمترین درجه حرارت تا 1000 درجه سانتیگراد را شامل می شود.

به همین جهت ایزوبلانکت های پتویی رولی با ضخامت و دانسیته های متنوع تولید می شود تا بتوان همه درجات حرارتی را پوشش دهد.

قیمت پشم سنگ  ایزوبلانکت پتویی

همانطور که گفتیم پشم سنگ  ایزوبلانکت پتویی دارای تنوع بیشتری است به همین جهت قیمت فروش پشم سنگ ایزوبلانکت (عایق پتویی رولی دوخته شده) بر حسب ضخامت و دانسیته آن متفاوت است و از طرفی با توجه به تغییرات هفتگی و بعضا روزانه مواد اولیه آن، پیشنهاد می شود برای اطلاع از قیمت پشم سنگ  ایزوبلانکت پتویی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

فروش پشم سنگ ایزوبلانکت پتویی  فروش پشم سنگ ایزوبلانکت پتویی

ايزوبلانكت (عایق پشم سنگ پتويی) در چه صنایعی کاربرد دارد؟

در بین صنایع، کوره ها و دیگ های بخار دارای حرارت زیادی هستند چون برای فراوری محصولات تولیدی خود نیاز به حرارت در درجات 30 تا 900 درجه سانتیگراد دارند.

کوره ها و دیگ های بخار برای اینکه بتوانند مانع هدر رفت انرژی شوند و یا چند روزی حرارت موجود در کوره را حفظ کنند نیاز به محصولی دارند که بتوانند این حرارت را حفظ کنند و حتی صرفه جویی در انرژی نمایند.

بهترین محصول برای این موارد پشم سنگ ایزوبلانکت پتویی است چون توان تحمل حرارتی زیادی دارد.

پشم سنگ ایزوبلانکت در کوره بایستی در بین دو جداره قرار گیرد تا آسیب پذیر نشود.

فروش پشم سنگ ایزوبلانکت پتویی  فروش پشم سنگ ایزوبلانکت پتویی

پالایشکاهها و مخازن بزرگ و کوچک یکی دیگر از موارد کاربرد عایق پشم سنگ ایزوبلانکت پتویی است.

برای حفظ تعادل گرما و سرما در مخازن پالایشگاهی و مخازن محصولات سیال در بین دو جداره از پشم سنگ ایزوبلانکت (پشم سنگ پتویی) استفاده می شود.

در تاسیسات انبارها و مخازن عمدتا از پشم سنگ پتویی ضخامت 7 تا 10 سانت و با دانسیته 100 تا 120 استفاده می شود تا بتواند سرما و گرما به خوبی جذب کند.

البته نباید از نقش ایزوبلانکت پتویی در انتقال صوت به داخل مخازن و بالعکس به بیرون از مخازن نیز غافل شد چون پشم سنگ پتویی به علت ساختار منحصر به فردی که دارد عایق صدا و صوت خیلی خوب و کاربردی است.

با استفاده از این عایق هم از نظر حرارتی در محافظت در برابر آتش سوزی برای حفاظت در برابر درجه حرارت و آتش مقاوم سازی و غیر قابل اشتعال می شود و هم اینکه از نفوذ گرما و سرما بع مایعات قابل اشتعال و سایر مواد مذاب جلوگیری می شود و هم از نظر صوتی می توان حداکثر استفاده را کرد.

نکته دیگر اینکه به عنوان عایق سرما و گرما در  یک لوله، شیرآلات، اتصالات، بخار و آب گرم، فلنج ها نیز کاربرد دارد.


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟