اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 626  |   تعداد بازدیدها: 3164   |   تاریخ درج: دوشنبه, آبان 06, 1398

 

نمایندگی فروش عمده و خرید پشم سنگ پانلی در بازار

نمایندگی فروش عمده و خرید پشم سنگ پانلی در بازار، پشم سنگ پانلی تخته ای که برای عایق کاری حرارتی و صوتی در نظر گرفته شده برای سقف انبار و تهویه مناسب و سقف های چوبی و کف، و سقف های کاذب و دیواره های ساختمان، دیوار پارتیشن بندی و اتاق زیر شیروانی، عرضه می کند.


نمایندگی فروش عمده و خرید پشم سنگ پانلی در بازار، پشم سنگ پانلی تخته ای که برای عایق کاری حرارتی و صوتی در نظر گرفته شده برای سقف انبار و تهویه مناسب و سقف های چوبی و کف، و سقف های کاذب و دیواره های ساختمان، دیوار پارتیشن بندی و اتاق زیر شیروانی، عرضه می کند.

پشم سنگ به عنوان عایقی خوب و ارزان قیمت و با روش نصب آسان یکی از مصالح ساختمانی خوب در این مورد به حساب می آید. انواع مختلف این عایق برای مصارف مختلف دامنه وسیعی از استفاده را به خود اختصاص داده است. نصب این عایق باید به روش های اصولی انجام شود تا کارایی خود را به بهترین شکل حفظ کند.

پشم سنگ را چگونه استفاده کنید ؟

نکته مهم در استفاده از عایق پشم سنگ پانلی نحوه استفاده از آن و چگونگی نصب عایق پشم سنگ می باشد. در نحوه استفاده از عایق پشم سنگ با توجه به نوع پشم سنگ که شامل پانلی، پتویی، لحافی و یا پشم سنگ های ایزو پایپ می باشند روش نصب و نحوه استفاده از آن نیز متفاوت می باشد.
نصب اصولی یکی از موارد بسیار مهم در نحوه استفاده از عایق پشم سنگ می باشد. علاوه بر آن که عایق دارای ضریب هدایت حرارتی کم میباشد و برای جلوگیری از تلف شدن انرژی و یا جلوگیری از انتقال صدا به کار می رود، اما بی توجهی به نحوه استفاده و نصب آن می تواند نتیجه برعکس داده و موجب تلف شدن بیشتر انرژی و یا رد و بدل صدا شود.
یکی از قواعد مهم در استفاده از عایق پشم سنگ توجه به نوع مکانی است که می‌خواهیم عایق در آن استفاده بشود. عایق های بدون روکش معمولا در سطوح داخلی و در داخل دیوارها استفاده می شوند و عایق هایی که دارای روکش های آلومینیومی هستند در سطوح خارجی مانند مخازن استفاده می شوند. برای سطوحی که شیب دارند و یا دارای اشکال منحنی هستند از عایق پشم سنگ لحافی، پتویی و یا فله ای استفاده می شود.
در ادامه قصد داریم که چگونگی و نحوه استفاده از عایق پشم سنگ پانلی را توضیح دهیم:
عایق کاری با استفاده از عایق های پشم سنگ پانلی بسیار ساده می باشد و زیاد پیچیدگی ندارد. تنها کاری که لازم است انجام شود تولید یک قاب برای قرار دادن پشم سنگ پانلی بر روی آنهاست. برای فضاهای بیرونی ساختمان بهتر است از عایق پشم سنگ پانلی با دانسیته ۸۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب استفاده شود.
همچنین ضخامت عایق نیز در نوع عایق کاری بسیار مهم می باشد. برای نصب عایق پشم سنگ پانلی ابتدا اندازه دیواری که می‌خواهیم عایق کنیم را به دست آورده و سپس با توجه به سایز استاندارد پشم سنگ پانلی آنها را برش داده و در اندازه های مناسب و دلخواهی که در آنجا استفاده می شود برش می دهیم.
بعد از برش تخته های عایق آنها را به دیوار چسبانده و سپس با استفاده از یک چهارچوب یا همان قاب عایق ها را در جای خود ثابت نگه میداریم.

 

پشم سنگ پانلی | انواع مخالف آن کدام اند ؟

یکی از موثرترین و مقرون به صرفه ترین مصالح ساختمانی برای عایق کاری پشم سنگ پانلی و یا انواع مختلفی از پشم سنگ ها میباشند. از این عایق ها میتوان به عنوان عایق حرارتی و صوتی استفاده کرد که همین موضوع جذابیت این عایق را دوچندان میکند.

فروش پشم سنگ پانلی تخته ای

انواع مختلف پشم سنگ چیست ؟

پشم سنگ پانلی به عنوان یکی از موثرترین و پرکاربردترین عایق ها در کنار قیمت پایین تر آن نسبت به دیگر عایق ها از جمله عایق های خوب و شناخته شده در بازارهای جهانی به شمار می رود. پشم سنگ پانلی به عنوان عایق صوتی و حرارتی قابل استفاده است. همچنین پشم سنگ خود دارای تحمل حرارتی بین منفی ۳۰ تا مثبت ۸۰۰ درجه سانتیگراد و توان جذب صوتی حداقل ۵۰ تا ۲۵۰ دسی بل با توجه به ضخامت محصول میتواند بهترین انتخاب برای عایق باشد.
اما سوال اصلی که وجود دارد این است که انواع مختلف پشم سنگ چیست و پشم سنگ به چه صورتی قابل استفاده است ؟
در پاسخ به این سوال ذیلا به صورت خلاصه در مورد هر یک از پشم سنگ ها توضیح داده می شود.

نمایندگی فروش عمده و خرید پشم سنگ پانلی در بازار

پشم سنگ های تخته ای یا پانلی

پشم سنگ تخته ای یا پانلی از انواع رایج پشم سنگ موجود در بازار برای استفاده در ساختمان ها می باشد. کاربرد اصلی این نوع پشم سنگ بیشتر در دیوارهای ساختمان و نیز سقف می باشد با توجه به ضخامت و چگالی تولیدی این محصول می‌توانیم به منظور عایق صوتی و حرارتی از پشم سنگ تخته ای یا پانلی در ساختمان ها استفاده کنیم و این پشم سنگ را می‌توان با روکشی از آلومینیوم در یک و یا دو طرف و همچنین بدون روکش سفارش داد و استفاده کرد.

نمایندگی فروش عمده و خرید پشم سنگ پانلی در بازار

پشم سنگ های لوله ای

نوع دیگر از پشم سنگ و پشم سنگ های لوله ای یا ایزوپایپ هستند. ایزوپایپ ها پشم سنگ هایی هستند که در سایزهای استاندارد و مناسب برای عایق بندی لوله ها در ساختمان ها و یا صنایع مختلف استفاده می‌شود. پشم سنگ های لوله ای را میتوان به صورت ساده یا فویل دار سفارش داد و استفاده کرد.

نمایندگی فروش عمده و خرید پشم سنگ پانلی در بازار

پشم سنگ پتویی

نوع دیگر پشم سنگ، پشم سنگ پتویی می باشد که از این نوع پشم سنگ بیشتر در عایق کاری دور مخازن استفاده خواهد شد. پشم سنگ های پتوی اکثرا به عنوان عایق حرارتی مورد استفاده قرار می‌گیرند و به عنوان عایق صوتی کمتر از آنها استفاده می کنند.

نمایندگی فروش عمده و خرید پشم سنگ پانلی در بازار

 پشم سنگ لحافی

نوع دیگری از پشم سنگ پشم سنگ لحافی است. این نوع از پشم سنگ ها در یک طرف خود فویل آلومینیوم دارند و کاربرد اصلی آنها به عنوان عایق حرارتی در زیر سقف استفاده می شود.
 

اما موضوع مهمی که در مورد پشم سنگ باید به آن دقت شود وزن مخصوص پشم سنگ یا همان دانسیته آن است که با توجه به روش ساخت و نوع مصرف و نوع کاربردی که از پشم سنگ می خواهیم انتخاب می شود. وزن مخصوص پشم سنگ عبارت است از جرم پشم سنگ در یک متر مکعب از حجم آن.
به عنوان مثال پشم سنگ های تخته ای یا همان پنلی در وزن مخصوص ۸۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب تولید می شوند که به این معنی است که پشم سنگ دانسیته آن ۸۰ کیلوگرم بر متر مکعب می باشد و در یک متر مکعب حجم دارای وزنی معادل ۸۰ کیلوگرم می باشد.

عوامل تاثیر گذار در قیمت خرید پشم سنگ پانلی تخته ای پانلی

قیمت هر متر مربع برای ضخامت 50 میلیمتر تا 120 میلی متری. با دانسیته های 80، 100، 120، 140، 150، 160، 200 و هر دانسیته ای که مورد تقاضای مشتری باشد بر اساس قیمت کارخانه تقدیم مشتری می شود.

قیمت خرید پشم سنگ پانلی عایق صوتی و حرارتی بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود. این عوامل بسته به شرایط خانه هرکسی یا مکانی که قرار است، این نوع عایق مورد استفاده قرار بگیرد، متفاوت خواهد بود.

مهم‌ترین این عوامل شامل متراژ، ضخامت، دانسیته و نوع حمل و نقل از عواملی هستند که در تعیین قیمت پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی تأثیرگذار است.
مهم‌ترین عامل دیگر در تعیین قیمت پشم سنگ عایق صوتی و حرارتی نیز نوع و شکل عایق است. پشم سنگ تخته‌ای، لوله‌ای، پتویی، فله‌ای و لحافی از مهم‌ترین انواعی هستند که امروزه در صنعت‌های مختلف به منظور عایق کاری انواع سطوح به منظور جلوگیری از اتلاف گرما و انتقال صدا به کار گرفته می‌شود.

پشم سنگ تخته ای پانلی حرارتی در نمای ساختمان

عایق های پشم سنگ از در دیوارهای بیرونی ساختمان گذاشته می شود تا از مانع نفوذ سرما و گرما به ساختمان شود و از خروج هوای مطبوع محیط داخلی ممانعت می کند.

نمایندگی پخش پشم سنگ پانلی در کشور

شرکت های متنوع و زیادی تولید و پخش پشم سنگ پانلی را انجام میدهند که میتوان به راحتی این محصولات را سفارش داد و تحویل گرفت. همچنین می توان از مرکز فروش پشم سنگ آسام هم که انواع پشم سنگ ها را به فروش می رساند خریداری کرده و در تمامی نقاط کشور تحویل گرفت.

علاوه بر خرید حضوری از نمایندگی های شرکت های مختلف در سراسر کشور، اخیرا فروشگاه های اینترنتی هم به گزینه ای برای خرید پشم سنگ پانلی تبدیل شده اند که کاربر به راحتی میتواند سفارش خود را در آن ثبت کرده و در تمام نقاط کشور آن را تحویل بگیرد.

توزیع بدون واسطه پشم سنگ پانلی در کشور

بهترین روش خرید و توزیع پشم سنگ پانلی بدون واسطه خرید از شرکت های مادر بصورت مستقیم می باشد. تمامی شرکت های تولید کننده ی پشم سنگ پانلی محصولات خود را بصورت مستقیم و بدون واسطه به فروش میرسانند. میتوان این محصولات را بدون واسطه از شرکت های تولید کننده تهیه کرد و در سراسر کشور توزیع کرد.


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟