اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 623  |   تعداد بازدیدها: 2081   |   تاریخ درج: چهارشنبه, اسفند 22, 1397

 

قیمت عمده پشم سنگ

قیمت عمده پشم سنگ ، در این سایت اینترنتی قابل استعلام می باشد. قیمت نهایی این محصولات با درج تمامی تخفیفات بسیار مناسب خواهد بود.


قیمت عمده پشم سنگ ، در این سایت اینترنتی قابل استعلام می باشد. قیمت نهایی این محصولات با درج تمامی تخفیفات بسیار مناسب خواهد بود.

قیمت عمده پشم سنگ

پشم سنگ
همان طور که مستحضر هستید پشم سنگ در واقع یک نوع عایق حرارتی صوتی شناخته شده در بازار عایق های حرارتی و رطوبتی می باشد. جنس تولیدی این نوع عایق از الیاف معدنی است.  ماده اولیه عایق پشم سنگ، از سنگی به نام بازالت است که به نوعی از گروه سنگ های آذرین شناخته شده می باشد. بازالت بازمانده فعالیت‌های آتش‌نشانی است. برای تولید پشم سنگ از روش های خاص شیمیایی استفاده می‌کنند که در این روش ها از الیاف بسیار ریز در مقیاس نانومتر استفاده می شود.

 

انواع پشم سنگ
پشم سنگ فله ای
پسم سنگ لحافی
پشم سنگی پتویی
پشم سنگ تخته ای
پشم سنگ لوله ای

قیمت عمده پشم سنگ


همه ی انواع پشم سنگ های ذکر شده در متن بالا دارای ویژگی های می باشند که باعث وجه تمایز آن ها با دیگر عایق ها موجود در بازار می شود. از ویژگی های پشم سنگ می توان به نصب ساده آن ها، خنثی بودن با تمام مصالح مورد استفاده در ساختمان و صنعت، غیر سمی بودن، سازگاری با محیط زیست، مقاوم بودن در برابر آتش، ضریب هدایت حرارتی پایین، قدرت جذب بالای صوت و انتقال صدای کم اشاره نمود.
پشم سنگ امروزه به عنوان مهم ترین تکنولوژی دوستدار محیط زیست شناخته شده می شود. یا به عبارت دیگر پشم سنگ به عنوان یک نوع عایق بی ضرر به محیط زیست معرفی شده می باشد. این محصول همچنین به دلیل استفاده از مواد معدنی مختلف در تولید آن برای سلامتی انسان نیز ضرر و اسیبی به دنبال نخواهد داشت.

 

قیمت فروش عمده پشم سنگ
در زمان خرید انواع عایق های رطوبتی همچون پشم سنگ اولین شاخصه ای که می تواند ذهن خریدار را به خود مشغول نماید، قیمت فروش این نوع محصولات می باشد.
لذا توصیه ما به شما مشتریان گرامی در این حیطه این است که برای اینکه بتوانید یک خرید موفق را تجربه نمایید و محصولی را با قیمت مناسب و کیفیت اصل خریداری کنید، بهتر است به مراکز فروش معتبر این نوع محصولات مراجعه نمایید. این سایت اینترنتی یکی از همین مراکز معتبر اینترنتی است که بهترین نوع عایق های پشم سنگ را با نازلترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
متقاضیان و مشتریان جهت ثبت سفارشات خود می توانید با یکی از راه های ارتباطی زیر با مشاورین ما ارتباط گرفته و نسبت به خرید اقدام نمایید.


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟