اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 600  |   تعداد بازدیدها: 2016   |   تاریخ درج: چهارشنبه, بهمن 03, 1397

 

قیمت عایق پشم سنگ تخته ای

قیمت عایق پشم سنگ تخته ای بر اساس چه عواملی تعیین می شود؟ پشم سنگ تخته ای چه تاثیری در استودیو و آکوستیک کردن آن دارد؟ 


قیمت عایق پشم سنگ تخته ای بر اساس چه عواملی تعیین می شود؟ پشم سنگ تخته ای چه تاثیری در استودیو و آکوستیک کردن آن دارد؟ 

عایق تخته ای یا پانل از ترکیب الیاف و رزین‌های مخصوص تحت فشار بسیار بالا به ساخته می‌شوند. همان‌طور که از اسم آن می‌توان متوجه شد، این نوع عایق‌ها به صورت تخته‌های نیمه سخت و سخت تولید شده و برای مکان‌هایی با سطوح صاف کاربرد دارند.

مقاومت حرارتی بالا به ویژه در برابر آتش و عایق مناسب صدا باعث شده است تا این عایق تخته ای مناسب استفاده در دیواره‌های ساختمانی، سقف، زیرشیروانی و کف انواع بناهای مختلف باشد و همین مسئله باعث افزایش تقاضا و در نتیجه تاثیرپذیری آن روی قیمت عایق پشم سنگ تخته ای شود.
در حالت کلی قیمت عایق پشم سنگ تخته ای به عواملی مانند نوع کاربرد، تعداد متراژ مورد نیاز، دانسیته، عرض، طول، ضخامت و چگالی مورد نیاز آن بستگی دارد. بهتر است که برای دریافت قیمت عایق پشم سنگ تخته ای با شرکت تماس بگیرید.

پشم سنگ تخته ای برای استودیو

پشم سنگ تخته ای برای استودیو

پشم سنگ تخته ای با توجه به دانسیته بالایی که دارد، بهترین عایق صدا بین بقیه عایق ها در نظر گرفته می‌شود. این نوع عایق پشم سنگ، علاوه بر کاهش صدا و ارتعاش، آن را جذب می‌کند و باعث می‌شود تا صدا از یک طرف دیوار به طرف دیوار انتقال پیدا نکند.

به خاطر همین ویژگی، از این عایق برای کاهش آلودگی صوتی فرودگاه‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، سینما و همچنین استودیوها استفاده می‌شود.

پشم سنگ تخته ای آکوستیک

پشم سنگ تخته ای دارای دانسیته های مختلفی است. در واقع به خاطر خاصیت جذب صدایی که دارد، بهترین آکوستیک صدا است که از آن می‌توان برای جذب صدا به ویژه در دیواره‌های آپارتمان‌ها استفاده کرد و از این طریق مانع از انتقال صدا بین دو طرف دیواره شد. برای همین امروزه آن‌هایی که به دنبال آکوستیک هستند، استفاده از پشم سنگ تخته ای را نسبت به دیگر مواد ترجیح می‌دهند.

پشم سنگ تخته ای ساندویچ پانل

عایق پشم سنگ تخته ای ساندویچ پانل به دلیل ویژگی که دارد، مناسب استفاده در بین دیواره و تیغه‌ها است. ساندویچ پانل‌های تخته ای از نظر وزنی بسیار سبک بوده و از دو طرف به دو لایه محدود می‌شود.

در وسط دو لایه پشم سنگ تخته ای قرار می گیرد و به خاطر ویژگی‌هایی که دارد، می‌تواند به عنوان یک آکوستیک صدایی عالی مورد استفاده قرار بگیرد. برای همین است که استفاده از ساندویچ پانل چه برای عنوان عایق و چه برای هدف‌های دیگر در صنعت‌های مختلف به شدت در حال افزایش است.

پشم سنگ تخته ای زیر کناف

پشم سنگ تخته ای زیر کناف هم برای کاهش و جذب انواع صدا و کاهش انتقال حرارت استفاده می‌شود. در واقع خود کناف به عنوان پوشش پشم سنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد و از آن به عنوان یک ماده عایق در دیواره‌ها، سقف و کف مورد به کار گرفته می‌شود.
همان‌طور که در بالا هم گفتیم، قیمت عایق پشم سنگ تخته ای بسته به مقدار دانسیته آن متفاوت است. از این رو اگر قصد خرید عایق پشم سنگ تخته ای را دارید، با مشاورین تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟