اخبار مقالات
اخبار و مقالات
کد مطلب : 463  |   تعداد بازدیدها: 2034   |   تاریخ درج: پنجشنبه, شهريور 22, 1397

 

توزیع عایق پشم سنگ

عایق های معدنی چه هستند؟ انواع عایق های معدنی کدام است؟ قابلیت های عایق پشم سنگ چیست؟ توزیع عایق پشم سنگ چطور انجام می شود.


عایق های معدنی چه هستند؟ انواع عایق های معدنی کدام است؟ قابلیت های عایق پشم سنگ چیست؟ توزیع عایق پشم سنگ چطور انجام می شود.

در زندگی امروز انسان اهمیت استفاده از عایق های معدنی را نمی توان نادیده گرفت. با به کارگیری عایق های با کیفیت در ساختمان ها می توان از هدر رفت انرژی جلوگیری کرد. یعنی در زمستان محیط را گرم و در تابستان فضای را خنک نگه داشت. در نتیجه هزینه های قبوض انرژی هم کاهش خواهد یافت.

چه عایق هایی را عایق معدنی می گویند

عایق های معدنی از قبیل پشم سنگ، پشم شیشه و پشم سرباره خواص عایق بندی حرارتی و صوتی دارند و در ساختمان ها به عنوان عاملی برای جلوگیری از گسترش آتش به دیگر  واحدها و طبقات مورد استفاده قرار می گیرند.

برای مدت بسیار طولانی عایق های فایبرگلاس مورد استفاده قرار می گرفتند اما با شناسایی عایق های معدنی و خواص ویژه ای که دارند اکنون از این نوع عایق ها بیشتر استفاده می شود.

 عایق معدنی


عایق معدنی پشم سنگ با پشم شیشه و فایبرگلاس چه فرقی دارد

عایق پشم سنگ یکی از بهترین انواع عایق های معدنی می باشد که همانند فایبرگلاس امکان نصب آسانی دارد. اما به جای آن که مانند فایبرگلاس از فیبرهای شیشه ساخته شده باشد از سنگ بازالت تولید می شود.

سنگ طبیعی در دمایی نزدیک به 3000 درجه ذوب می شود تا به ماده ای مذاب تبدیل شود. این مایع مذاب که به آن ماگما می گویند در معرض فشار قوی جت هوا و یا بخار قرار می گیرد. سپس به فیبرهای طولانی تبدیل می شود. محصول ایجاد شده با توجه به نیاز بازار و سفارش مشتری به ابعاد مختلف و گوناگون برش و ارائه خواهد شد.

از عایق های معدنی می توان در فضاهایی مانند دیوار ، سقف و هر جای دیگری که از عایق های فایبرگلاس استفاده می شده استفاده کرد. هم چنین در استودیوهای موسیقی و یا اتاق هایی که قصد دارید صدا به محیط بیرون منتشر نشود می توان از عایق های معدنی مانند پشم سنگ استفاده کرد.

به خاطر قابلیت حرارتی که عایق پشم سنگ دارد می توان از آن به عنوان عایق ضد آتش استفاده کرد. در هنگام نقشه کشی ساختمان مهندس معمار اعلام می کند که در کدام دیوارها و سقف ها باید از عایق معدنی استفاده کرد.

خواص و قابلیت های عایق پشم سنگ

  1. ساخته شده از مواد طبیعی.
  2. بیش از 75 درصد عایق معدنی امکان بازیافت دارد.
  3. استحکام حرارتی : تا دمای 1400 درجه را تحمل می کند.
  4. صوت و صدا را از خود عبور نمی دهد.
  5. نسبت به عایق فایبرگلاس ارزش عایق بندی بیشتری دارد.
  6. در گذر زمان خواص و قابلیت های خود را نگه می دارند.
  7. امکان نفوذ رطوبت و نم در عایق معدنی وجود ندارد.
  8. در هنگام نصب به گیره و چارچوب نیازی ندارد.

سایر عایق های معدنی یعنی پشم شیشه و پشم سرباره امروزه در بیشتر کشورهای پیشرفته جهان منسوخ شده اند و به دلیل خواص بهتر مانند درجه تحمل حرارت و ضریب کاهش انتقال صدای بهتر به جای آن ها از پشم سنگ استفاده می شود.

شما می توانید برای خرید پشم سنگ و انواع عایق های معدنی دیگر، از مرکز توزیع عایق پشم سنگ بازدید کنید یا از طریق راه های ارتباطی با مشاورین ما تماس بگیریدو سوالاتتان را بپرسید و لیست قیمت انواع پشم سنگ بخواهید.


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید: جعفر آسمانی راه های ارتباطی:

نظرات (0)

 
خرید از فروشگاه آسام
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟